ریکاوری
نوشته شده توسط : مهدی صالحی

بازیابی اطلاعات از کارت حافظه یلی اوقات برای دوستان اتفاق افتاده است عکس هایی را با دوربین دیجیتال و یا دوربین موبایل خود گرفته اند و این عکس ها در کارت حافظه ( Memory card ) ذخیره کرده اند و به اشتباه کارت حافظه خود را فرمت ( Format ) می کنند و کلیه عکس ها از بین می رود ؟؟؟ ممکن است شما عکسی را گرفته باشید و در کارت حافظه ذخیره شده باشد ولی به دلایل مختلف امکان مشاهده عکس از روی کارت حافظه و انتقال آن به داخل کامپیوتر وجود ندارد و یا ممکن است چندین عکس را به اشتباه و به هنگام کار کردن با دوربین دیجیتالی و یا موبایل خود پاک کرده باشید !!!

نرم افزار های بسیاری برای بازیابی عکس های دیجیتالی از روی کارت حافظه وجود دارد ولی یکی از بهترین و ساده ترین نرم افزارهای بازیابی عکس های دیجیتال نرم افزار ArtPlus Digital Photo Recovery می باشد . این نرم افزار حجمش ۱.۲ مگابایت می باشد و از طریق سایت download.com این نرم افزار را دانلود کردم و به هیچ عنوان فکر نمی کردم این نرم افزار رایگان که حتی احتیاج به نصب هم ندارد بتواند عکس هایی را که به اشتباه از روی کارت حافظه پاک کرده بودم به راحتی بازیابی کند .

بعد از دانلود کردن نرم افزار با کلیک بروی آیکون نرم افزار صفحه ای باز می شود که با کلیک بروی عبارت Run Digital Photo Recovery که در بالای صفحه قرار دارد نرم افزار را اجرا کنید ( این نرم افزار احتیاج به نصب ندارد ) .

بعد از اجرای نرم افزار بروی دکمه Next کلیک کنید ، در صفحه جدید درایو کارت حافظه خود را انتخاب کنید و بروی دکمه Next کلیک کنید . در صفحه جدید (target folder ) مسیری را برای ذخیره کردن عکس هایی که از طریق نرم افزار بازیابی می شود بروی هارد کامپیوتر انتخاب کنید و بروی دکمه Start کلیک کنید . با کلیک بروی دکمه Start متناسب با حجم عکس های پاک و یا فرمت شده مدت زمانی طول می کشد تا عکس ها بازیابی شود . در مورد عکس هایی که خودم به اشتباه پاک کرده بودم تقریبا 80 درصد آن ها بازیابی شد .





:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: